Filmy szkoleniowe to nowoczesna i popularna forma edukacji, z której korzysta coraz więcej firm, w celu przekazania nowych informacji swoim pracownikom bądź klientom. W ciekawy sposób prezentują działanie produktu lub usługi, pozwalają w przyjemny sposób przyswoić nową wiedzę, a przy tym są dostępne dla każdego, bez względu na czas i miejsce. Przekonaj się, dlaczego warto korzystać z filmów szkoleniowych.

Istota filmów szkoleniowych

Filmy szkoleniowe mają za zadanie przekazać wiedzę odnośnie usługi, systemu funkcjonowania firmy, czy cennych dla pracowników lub pozostałych odbiorców – m.in. studentów, czy partnerów biznesowych, informacji szkoleniowych. Nie jest on reklamą produktu – jego celem jest umiejętne zaprezentowanie, jak ten produkt działa oraz ukazanie jego użyteczności. Tego typu film to rozwiązanie dla firm, które pragną skutecznie, ale i w interesujący sposób edukować zarówno swoich pracowników, jak i odbiorców zewnętrznych. Dzięki niemu mogą oni doskonalić swoje umiejętności miękkie – np. umiejętność rozmowy z szefem oraz z klientem, czy uczyć się, jak być bardziej produktywnym.

Co ważne – sposób, w jaki film szkoleniowy jest przygotowany – dostosowany odpowiednio do grupy odbiorców i tematyki szkolenia (np. animacje, ukazanie funkcjonalności produktu, czy pokazanie, jak wykorzystać nabytą wiedzę w konkretnej sytuacji) – ułatwia zrozumienie i zapamiętanie materiału w znacznie krótszym czasie, niż tradycyjne szkolenie.

Materiały zaprezentowane w formie video to atrakcyjna wizualnie forma edukacji, która angażuje odbiorcę, czego skutkiem jest efektywna nauka. Dodatkowo, firma, która oferuje swoim klientom, pracownikom, czy partnerom biznesowym szkolenia dostępne w tak funkcjonalnej formie, buduje wizerunek nowoczesnej i profesjonalnej marki.

Film szkoleniowy – szerokie możliwości video

Nagranie video to połączenie dźwięku i obrazu – dzięki temu filmy szkoleniowe przystosowane są do różnych technik uczenia się. Jedni odbiorcy są wzrokowcami, inni lepiej zapamiętują to, co usłyszą. Takie video to doskonała odpowiedź na zróżnicowane potrzeby widzów. Dodatkowo, pozwala każdemu przyswajać informacje we własnym tempie – może być wielokrotnie odtwarzane, zarówno w celu skutecznej nauki, jak i utrwalenia nabytej wiedzy.

Ludzie pamiętają 10% tego, co usłyszą, 30% tego, co czytają i 80% tego, co widzą. Filmy szkoleniowe to korzyści zarówno dla odbiorców, jak i dla Ciebie – oni lepiej zapamiętają Twoją ofertę i wszelkie istotne informacje, jakie im przekazałeś, a Ty będziesz posiadał wykwalifikowanych pracowników, partnerów biznesowych, którzy dzięki Tobie będą dysponować specjalistyczną wiedzą oraz szerokie grono lojalnych klientów, którzy poznali Twoją ofertę i jej zaufali.

Ogólnodostępne szkolenie

Materiały szkoleniowe opracowane w formie filmu to także wiele możliwości dotarcia do odbiorców. Zamieścisz je m.in. na:

  • stronie WWW,
  • wewnątrzfirmowym portalu,
  • w zestawie z innymi materiałami szkoleniowymi,
  • w dziale FAQ,
  • w korespondencji e-mail,
  • na YouTube, czy w social mediach.

Udostępnione raz pozostają w sieci i są dostępne dla wszystkich, a Ty oszczędzasz czas na wielokrotnym przekazywaniu tych samych informacji. Wykorzystaj filmy szkoleniowe i pozwól, by Twoja marka sama dawała się poznać, zdobywała zaufanie i zyskiwała wartościowych odbiorców.

Korzyści dla każdego

Filmy szkoleniowe to udogodnienie zarówno dla odbiorców, jak i dla Twojej firmy. Klienci, pracownicy, czy wspólnicy zdobędą cenną wiedzę na temat Twojej oferty w łatwy i niezwykle przyjemny sposób. Ty zaprezentujesz się jako ekspert w swojej dziedzinie, kompetentna marka, dbająca o komfort odbiorcy i oferująca mu profesjonalne rozwiązania, jednocześnie zapewniając firmie wygodną i skuteczną realizację szkolenia.

Decydując się na stworzenie filmu szkoleniowego wybierz profesjonalny dom produkcyjny, który swoje doświadczenie przekłada na efekty. Dokładnie tak robimy to w Filmpoint – sprawdź nasze produkcje i przekonaj się sam.