Crowdfunding video – jak zrobić to dobrze?

Film promocyjny to nieodłączna część kampanii na Kickstarterze, czy Indiegogo i – zaraz po Twoim projekcie – najważniejszy jej element. Z jego pomocą przedstawisz ideę Twojego produktu. Film crowdfundingowy to Twoja szansa, by zaintrygować, zainspirować, przekonać inwestorów do projektu i pokazać im, że jego dofinansowanie to właściwa inwestycja. A jak stworzyć film promocyjny, który będzie miał taką moc?
Read more


Youtube

Najnowsze trendy w tworzeniu reklam YouTube

Serwis YouTube to doskonałe miejsce reklamy zarówno dla znanych firm, jak i dla działalności, które dopiero wchodzą na rynek. YouTube daje szerokie możliwości dotarcia do odbiorców, ale i zaintrygowania ich, zachęcenia do pozostania z marką na dłużej, unikając jednocześnie natarczywego zatrzymywania widza, bez jego woli. A jakie reklamy najbardziej ciekawią odbiorców i przyciągają ich uwagę na dłużej? Poznaj najnowsze trendy w tworzeniu reklam YouTube.
Read more


Reklamy telewizyjne – szansa na duży zasięg czy przeżytek?

Reklama telewizyjna to połączenie treści, dźwięku, obrazu i dynamiki. I choć wydawać by się mogło, że telewizja ustąpiła miejsca Internetowi i obecnie nie ma już tak silnej pozycji, to nie do końca tak to wygląda. Umiejętne zestawienie wspomnianych wyżej elementów daje w efekcie wartościowy materiał, który intryguje i zapada w pamięć. Zatem, jak zawojować media reklamą telewizyjną?
Read more


Elementy, które powinien posiadać każdy film rekrutacyjny

Materiały video to doskonała forma reklamy marki. Są niezbędne podczas promocji nowego produktu, ale okazują się także niezawodne w procesie poszukiwania nowych pracowników do zespołu. Filmy rekrutacyjne pozwalają zaprezentować Twoją firmę w taki sposób, aby zaintrygować potencjalnego kandydata na wybrane stanowisko i zachęcić go do aplikacji. Co powinien zawierać skuteczny employer branding?

Read more


Filmy korporacyjne, czyli dla kogo i po co?

Budowanie świadomości marki w niebanalny sposób wyróżni Twoją firmę w branży i pozwoli zyskać lojalnych partnerów biznesowych. A jak to zrobić, by przyniosło zamierzone efekty? Filmy korporacyjne to doskonałe narzędzie prezentujące profesjonalizm i doświadczenie Twojej firmy. W jakiej sytuacji i komu mogą przynieść największe korzyści?

Read more


4 sposoby, by Twoje filmy promocyjne zdominowały konkurencję

Stworzenie produktu, to dopiero początek. Jego promocja, sposób dotarcia do klienta i pozyskanie jego zainteresowania, to klucz do sukcesu. Jak sprawić, żeby reklama Twojego produktu nie została zignorowana? Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak skutecznie przygotować filmy promocyjne, które same będą zdobywały klientów.

Read more


Produkcja filmu promocyjnego, czyli jak uzyskać odpowiedni efekt marketingowy

Kluczem do osiągnięcia pożądanych efektów za sprawą wideo marketingu jest przemyślana i profesjonalna produkcja filmów promocyjnych. Dla sprawnego przebiegu pracy i satysfakcjonujących rezultatów, warto sprecyzować założenia danej produkcji. Na co zwrócić uwagę, aby film stał się skutecznym narzędziem marketingowym?

Read more


filmy kulinarne

Filmy kulinarne na portalach społecznościowych

Filmy kulinarne lawinowo zalewają nasze Facebookowe feedy i nic w tym dziwnego. Jest to jeden z najbardziej uzależniających typów contentu w sieci. Oglądając go cieknie nam ślinka i pełni inspiracji planujemy swoje własne kuchenne podboje. Przykładem na to jak zrobić taki film dobrze są znane wszystkim produkcje Tasty z ich charakterystycznym widokiem z lotu ptaka. Jak wygląda przepis na udany film kulinarny? Wystarczy, że będziemy trzymać się 3 prostych zasad, zawartych w tym artykule.  

Read more


sztuczna inteligencja

Od sztucznej inteligencji do sztucznej rzeczywistości

Ostatnimi czasy można odnieść wrażenie, że hasło reality coraz bardziej traci na swoim oryginalnym znaczeniu. A to za sprawą słów, które je poprzedzają: fake, augmented, virtual, mixed. Postęp technologiczny falami zalewa nas nowymi możliwościami, z których czerpiemy garściami, nieustannie przesuwając granicę rzeczywistości, jaką znamy. Wykorzystywana do tego sztuczna inteligencja niesie ze sobą wiele szans, ale również zagrożeń, wśród których “prawdziwe” fake newsy będą okupować najwyższe miejsca,

Read more


video na Facebooku

Formaty Video Na Facebooku

Systematycznie rosnąca popularność Facebook, jako platformy do publikowania filmów promocyjnych, zaowocowała powstaniem terminu “social video”. To nic innego jak video przygotowane specjalnie na potrzeby konkretnego serwisu w mediach społecznościowych. Dla większości “social video” to kwadratowy format obrazu, brak dźwięku i napisy. Jak w praktyce wygląda sprawa formatu video na Facebooku?

Read more


strategie video marketingowe

3 strategie video marketingowe dla Twojej firmy na 2018 rok

Video miało w 2017 roku grać pierwsze skrzypce na scenie content marketingowej. Jak wyszło? Zgodnie z przewidywaniami – koncertowo. Treści video kontynuują swoją dominację wśród contentu online, YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową, a sposoby zastosowania video mnożą się z miesiąca na miesiąc. Określając więc budżety marketingowe na nowy rok, nie możemy już traktować go, jako opcjonalnego działania. Podpowiadamy, jak wykorzystać siłę video do realizacji naszych celów i przy okazji nie przepalić pieniędzy.

Read more


Teoria pomocnej dłoni w video marketingu

Jak mówi teoria pomocnej dłoni, treści video, które publikujemy, powinny być pomocne dla naszego klienta. Całkiem oczywiste. Powinno to stanowić punkt wyjścia dla twórców. Dzięki temu będą w stanie zdefiniować wartość, która z kolei w działaniach contentowych jest najważniejszym czynnikiem prowadzącym do sukcesu marki. Pomijając ilość subskrypcji, like’ów, czy komentarzy, o sukcesie naszej kampanii video np. na YouTube, decyduje to, czy widz zechce wrócić do naszych materiałów i czy nasza marka zapadnie mu w pamięć. Jak do tego doprowadzić? Zapewniając treści, które będą stanowić wartość w jego oczach.

Read more


christmas video

Świąteczne zakupy czas start – przystrajamy e-sklep w video

Okej, mamy dopiero listopad i może nam się wydawać, że święta są jeszcze odległą perspektywą, ale gwarantuję, że już za chwilę wybierając się na zakupy do galerii handlowej, nie unikniemy bożonarodzeniowych dekoracji, piernikowych aromatów i “Last Christmas” dobiegających z głośników. Dlaczego? A no dlatego, że świąteczne zakupy dla wielu już się rozpoczęły. Jak zatem przenieść tę magię świąt do naszego sklepu internetowego? Jak zoptymalizować stronę produktową na zbliżające się szaleństwo zakupowe? Z pomocą przychodzi video. Proponujemy kilka taktyk na zwiększenie sprzedaży przy jego użyciu.

Read more


3W w video marketingu

Metoda 3W video marketingu, czyli: Why? Who? What?

Aby nasze działania video marketingowe odniosły zamierzony sukces, musimy najpierw dobrze zrozumieć ich naturę i mieć plan na ich egzekwowanie. Chciałbym zaprosić Cię za przysłowiowe kulisy i pokazać jak w Filmpoint pomagamy naszym klientom zmaksymalizować szansę na sukces w ich działaniach video marketingowych. Wspieramy się kilkoma metodami, a dzisiaj opowiem Ci o jednej z nich, a mianowicie 3W w video marketingu. Opiera się ona na 3 podstawowych pytaniach: Why? Who? What?, czyli dlaczego, kto i co?

Read more


employer branding

Employer branding video – nie bądź sequelem, którego nikt nie obejrzy

W dzisiejszych realiach rynkowych, w których coraz częściej to firma ubiega się o pracownika zamiast sytuacji odwrotnej, dobrze zaplanowana i zrealizowana strategia employer branding to być albo nie być. Prawdziwe wydaje się stwierdzenie, że firma na ludziach stoi. Pracownicy mają coraz większy wybór wśród pracodawców, którzy z kolei powinni dołożyć wszelkich starań, aby najlepsi kandydaci trafili właśnie do nich. Firmy, którym uda się wytworzyć większą siłę przyciągania wygrają wyścig o wykwalifikowanego, nowego, jak i obecnego pracownika. Z pomocą przychodzi wideo. Oczywiście, jeśli zrobimy je dobrze…

Read more


skuteczność video

Jak mierzyć skuteczność video?

Twoje nowe video właśnie ujrzało światło dzienne? Świetnie! Możesz zacząć świętować. Chociaż… chwileczkę. Nie będziesz wiedział, czy świętować, czy nie, jeśli nie będziesz wiedział, jak zmierzyć skuteczność swojego filmu.

Read more


product

Video produktowe – czyli, jak zwiększyć sprzedaż w branży ecommerce

Zgodnie z obietnicą, kontynuujemy cykl wpisów dotyczących wykorzystania video w Twoim sklepie internetowym. Ostatnio przedstawiliśmy ogólne korzyści wynikające z produkcji filmowych w ecommerce. Tym razem wnikniemy w temat trochę bardziej i przyjrzymy się konkretnej formie, która najprawdopodobniej jest lekarstwem na większość naszych bolączek. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest video produktowe.

Read more


Facebook vs YouTube

Kiedy publikować video na Facebook a kiedy na YouTube?

Pamiętacie czasy, kiedy wrzucaliśmy jedną i tę samą treść na wszystkie kanały społecznościowe? Na szczęście ten trend dawno już minął, a jego życie trwało wyjątkowo krótko. Takie działania nie dość, że były bezproduktywne, to również nie przynosiły żadnej wartości dla naszej marki. Marketerzy wychwycili ich bezcelowość i zauważyli, że każda społeczność funkcjonuje inaczej, dlatego publikowanie tych samych treści również powinno się różnić. No i w rezultacie, mamy nowy dylemat związany z publikacją video: Facebook vs YouTube? Pewnie nikogo nie zaskoczę, jeśli powiem, to zależy. 🙂

Read more


Youtube

Jak bardzo Twoi przyszli klienci kochają YouTube?

W ostatnich latach serwis YouTube stał się na tyle popularnym rozwiązaniem, że korzysta z niego prawie każdy. Explainery, filmiki z kotami, rekomendacje, teledyski muzyczne – każdy z nas widział przynajmniej jeden. Dlatego z punktu widzenia biznesowego, promocja w tym obszarze wzrasta do rangi być albo nie być. Szczególnie w przypadku pokolenia Z.

Read more


Video w ecommerce – 3 powody, dla których nie możesz go ignorować

Prowadzenie działań video marketingowych w branży ecommerce już dawno przestało być opcjonalne. Jeśli zależy nam na tym, aby klienci spędzali w naszym sklepie internetowym więcej czasu, kupowali częściej i chętniej, a nasz sklep pozycjonował się wyżej w wyszukiwarce Google, to czas zabrać się na poważnie za działania video. Mogą one znacząco pomóc osiągnąć te cele. W tym artykule porozmawiamy o 3 powodach, dla których nie możemy ignorować video w ecommerce jeśli zależy nam na sukcesie naszej marki.

Read more