Live streaming to usługa polegająca na transmitowaniu treści video, w czasie rzeczywistym. Transmitować można m.in.: wydarzenia sportowe, koncerty, wywiady, konferencje lub prezentacje nowych produktów i usług. Marketerzy z największych światowych firm takich, jak: GE, Nestle czy Mars, już od lat korzystają z live streamingu w celu promocji swojej marki wśród klientów. Potrzebujesz twardych dowodów i argumentów na to, jak wiele korzyści może przynieść Twojej firmie skorzystanie z tej, dynamicznie rozwijającej się technologii? Specjalnie dla Ciebie, przygotowaliśmy ich aż 10!

  1. Elastyczność.
    Transmisję można umieścić w różnych miejscach, w zależności od Twoich potrzeb i wymagań. Jeżeli, jako organizator transmisji, posiadasz dobrze rozwinięty kanał na YouTube udostępnij transmisję za pomocą usługi YouTube Live. W przypadku fanpage z dużą liczbą polubień, warto skorzystać z usługi Facebook Live. Transmisję można również umieścić na dedykowanej podstronie na Twojej www lub na zupełnie odrębnej podstronie stworzonej przez Filmpoint. Każde z wymienionych rozwiązań ma swoje plusy i minusy, które chętnie wyjaśnimy.

  2. Podążanie za trendami.
    Live streaming pojawia się w wielu publikacjach, jako jeden z wiodących trendów w 2017 roku:
    – „5 Social Media Trends That Will Dominate 2017″, Forbes 2017.
    – „Online Marketing Trends To Watch in 2017″, InfoGraphic Design Team 2016.
    – „7 Online Marketing Trends That Will Dominate 2017″, Forbes 2016.
    – „Four trends that will redefine media in 2017″, Marketing Week 2017.
  3. Unikalne doświadczenie dla Twoich widzów.
    Poprzez live streaming organizator transmisji może dać widzom unikalne (jednorazowe) doświadczenie – limited time offer – czyli przedstawić ofertę, z której będą mogli skorzystać wyłącznie jego widzowie.

  4. Bezpośrednia komunikacja z klientami.
    Live streaming pozwala poznać potrzeby Twoich klientów i, w czasie rzeczywistym, odpowiadać na ich pytania. Wszystko to prowadzi do wzmacniania relacji z klientem. Oczywiście cała interakcja może być moderowana.

  5. Interakcja między klientami.
    Live streaming daje też możliwość bezpośredniej interakcji klientów między sobą i, tym samym, cennej wymiany doświadczeń.



  6. Możliwość przeprowadzania ankiet.
    Ankiety przeprowadzane podczas live streamingu pozwalają na jeszcze lepsze poznanie swoich klientów i przedstawienie rezultatów w formie statystyk (tabele, wykresy).

  7. Dostęp do danych analitycznych.
    Organizator przeprowadzający transmisję online ma dostęp do danych analitycznych, dzięki którym znana jest mu całkowita liczba oglądających, maksymalna liczba oglądających w danym momencie, średni czas obserwowania transmisji online i dane demograficzne.

  8. Dostosowanie się do Twoich, indywidualnych potrzeb.
    Transmisję można dopasowywać pod wymagania jej organizatora – kolorystycznie dobrać wygląd playera transmisji, czatu oraz umieścić logo.

  9. Brak stresu.
    Dla organizatora transmisji wszystko odbywa się bezstresowo. Ekipa Filmpoint zadba o wszystko. Potrzebujemy tylko informacji na temat dostępności Internetu w wybranym miejscu, dźwięku na sali, projektora, liczby uczestników oraz co najmniej 2-3 godzin na rozstawienie sprzętu i przeprowadzenie testów (np. oświetlenia sali).

  10. Dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
    Transmisja online dociera do każdego, niezależnie od platformy – mobile, tablet i PC.  Jest to dość istotne, choćby z uwagi na wyniki badań, które pokazują, że już ponad połowa contentu video jest obecnie oglądana na telefonach komórkowych. Transmisje online nie podlegają też ograniczeniom fizycznym takim, jak np. wielkość sali czy długość trwania, które pojawiają się w przypadku eventów przeprowadzanych stacjonarnie. Dzięki temu transmisja może okazać się dużo tańszym rozwiązaniem, od tradycyjnej konferencji. Dodatkowo z uwagi na to, że transmisja jest nagrywana, możesz ją później opublikować w dowolnym miejscu w formie retransmisji, dostępnej dla osób, które nie mogły obejrzeć transmisji online.


A jeśli te dowody nadal nie do końca Cię przekonują (w co trochę trudno nam jest uwierzyć :)), zgłoś się do nas i przekonaj jak to działa. Gwarantujemy profesjonalną obsługę! Filmpoint zrealizował już do tej pory ok. 250 transmisji dla klientów takich, jak: Allegro, WSiP, Coface, Macmillan i Hilti.