Jak najbardziej! Animowane produkcje dają wiele możliwości tworzenia nowych, intrygujących treści, w czytelny sposób wyjaśniają skomplikowane technologie, czy procesy, a do tego opowiadają ujmujące historie, które wyzwalają emocje. Służą efektownej promocji marki, produktu i usługi. Wyjaśniamy, czemu zawdzięczają swoją skuteczność i skąd tak duża popularność animacji w mediach.

Nowoczesne animacje – jak wypromować na nich firmę?

Animowane reklamy, explainer video, czy różnego rodzaju filmy stworzone z wykorzystaniem animacji pozwalają pokonywać bariery, jakie stawia rzeczywistość. Pozwalają stworzyć coś zupełnie nowego, co nigdy wcześniej nie istniało. Dzięki temu marka wyróżnia się na tle konkurencji, buduje wizerunek firmy nowoczesnej, niekonwencjonalnej i wyjątkowej. Przekazując odbiorcom treści, z którymi dotychczas się nie spotkali, marka intryguje, zyskuje uwagę i zapada w pamięć na długo.

Dzięki animacjom firmy mogą wykreować nową postać, która będzie kojarzona wyłącznie z daną marką, stanie się ikoną, a przy tym – będzie oryginalna. Animowane treści to doskonałe rozwiązanie dla firm:

  • którym zdecydowanie przyda się odświeżenie wizerunku,
  • które w nieszablonowy sposób pragnie przekazać nowe treści i informacje zarówno klientom, jak i pracownikom, czy partnerom biznesowym,
  • zajmujących się innowacyjnymi technologiami, których działanie często trudno przedstawić na klasycznym video,
  • chcących stworzyć oryginalną i skuteczną reklamę nowego produktu.

A zatem, zastanówmy się – nowoczesne animacje – jak wypromować na nich produkt?

Stwórz animowany explainer video i przygotuj się na sukces

Explainer video, to filmy w których animacje wykorzystuje się najczęściej. Przedstawiają pomysł na biznes, ideę jego funkcjonowania, a także służą ukazaniu korzyści danego produktu. I właśnie dzięki wykorzystaniu animacji robią to w intrygujący, kreatywny i przekonujący sposób. Jakie są korzyści zastosowania filmów tego typu?

  • wyjaśniają, dlaczego warto wybrać Twój produkt w optymalnie krótkim czasie – nawet mniej niż 90 sekund, utrzymując cenną uwagę widza,
  • połączenie obrazu, dźwięku i dynamiki stymuluje ludzki mózg, angażuje go, a ten znacznie lepiej przyswaja i zapamiętuje informacje,
  • animowane video wyróżnia się w sieci na tle pozostałych filmów, przyciągając więcej odbiorców,
  • możliwość wykorzystania w animacji wszelkich elementów kojarzonych z Twoją marką pozwala na wzrost jej świadomości wśród odbiorców,
  • animowane filmy wpływają na wyższą konwersję,
  • użytkownicy częściej przekazują je dalej i udostępniają.

Animacje to możliwości

Popularność animacji w mediach warunkowana jest w dużym stopniu łatwością, z jaką animowane reklamy można dostosować do różnych platform. Przeniesienie jej z małego wyświetlacza urządzenia mobilnego na ogromny ekran wykorzystywany np. targach branżowych nie stanowi problemu, a dodatkowo wyświetlone nawet na wielkim formacie filmy animowane pozostają przyjazne dla oka.

Nowoczesne animacje, dzięki którym wypromujesz zarówno firmę, jak i produkt to także możliwość:

  • wykorzystania ich w każdym rodzaju produkcji filmowej,
  • tworzenia niezwykłych efektów wizualnych,
  • dotarcia do dowolnej grupy odbiorców, dzięki treściom dostosowanym do indywidualnych preferencji, które przyciągają i angażują,
  • wyboru stylu animacji – 2D, 3D, animacja poklatkowa – odpowiednio do danej tematyki.

Wypromuj swoją firmę

Reklamy, jak i pozostałe filmy animowane to wyjątkowa forma przekazu treści, pozwalająca odkrywać to, co jeszcze nie zostało odkryte, w taki sposób, w jaki jeszcze nikt tego nie zrobił. Są doskonałą szansą dla marki na wyróżnienie się i zaistnienie, jako firma kreatywna i nowoczesna. Wybierz doświadczony dom produkcyjny, który przygotuje dla Ciebie profesjonalne animacje i czekaj na zadziwiające efekty. Sprawdź też, jak my robimy to w Filmpoint!

Sprawdź, jak w Filmpoint wykorzystujemy animacje:

  1. Przy produkcji filmów wizerunkowych, prezentujących profil danej firmy, przedstawiających jej wartości i mocne strony, np.:
    https://filmpoint.pl/portfolio/film-wizeruknkowy-prograils-software-house/
  2. W animowanej reklamie telewizyjnej, która promuje produkt, usługę, czy wydarzenie, a kierowana do szerokiej grupy odbiorców musi intrygować:
    https://filmpoint.pl/portfolio/transatlantyk-2016/
  3. W explainer video, który w krótkim czasie ukazuje korzyści produktu lub przedstawia pomysł na biznes, np.:
    https://filmpoint.pl/portfolio/dont-go-explainer-video/
  4. W filmie edukacyjnym, który w łatwy i przyjemny sposób tłumaczy działanie produktu, aplikacji lub procesu, a który wykorzystanie animacji czyni jeszcze lżejszym, pozwalającym jeszcze lepiej zrozumieć prezentowane mechanizmy:
    https://filmpoint.pl/portfolio/olx-aplikacja-mobilna