Stworzenie produktu, to dopiero początek. Jego promocja, sposób dotarcia do klienta i pozyskanie jego zainteresowania, to klucz do sukcesu. Jak sprawić, żeby reklama Twojego produktu nie została zignorowana? Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak skutecznie przygotować filmy promocyjne, które same będą zdobywały klientów.

1. Wyróżnij się reklamą video!


… i zdobądź przewagę. Reklamy, jakie widzimy każdego dnia sprawiają wrażenie produkowanych dla wszystkich. Tymczasem skuteczny marketing obecnie opiera się na treściach personalizowanych, które realizują potrzeby konkretnej grupy odbiorców. Postaw w centrum zainteresowania swojego klienta. Poznaj jego potrzeby i w efekcie, stwórz film promocyjny, który stanie się odpowiedzią na jego troski.
Postaraj się, aby Twój spot był odzwierciedleniem potrzeb i preferencji Twojego klienta, niezależnie czy masz do czynienia z klientem indywidualnym, czy biznesowym.

2. Film promocyjny to sekundy

Im w krótszym czasie filmy promocyjne przekazują to, co istotne, tym bardziej są wartościowe. Nawet jeśli Twój film nie trwa 30s, jak np. spot reklamowy, niech opowie historię produktu w możliwie najkrótszym czasie. Już pierwsze pięć sekund filmu decyduje o tym, czy odbiorca poświęci Twojemu produktowi swój cenny czas. Jeśli tak – nie nadużywaj go – treści, które zamykają się w 45s, niech będą 45s filmem, bez zbędnego przedłużania. Uwaga odbiorcy jest ulotna – masz niewiele czasu, aby wzbudzić emocje w swoim kliencie, pokazać, kim jesteś i co masz mu do zaoferowania.

3. Promocja dla klienta

Promując swój produkt, staraj się nie przedstawiać go odbiorcy, jako rzecz samą w sobie. Wyjściem przynoszącym większe korzyści, niż prezentacja cech produktu, jest ukazanie go w taki sposób, aby w odbiorcy zrodziła się potrzeba posiadania go. W filmie promocyjnym spróbuj przedstawić swój produkt w sytuacji, w której odbiorca dostrzeże samego siebie. Zainteresowanie klienta Twoim produktem wzrośnie, kiedy zaprezentujesz mu korzyści płynące z jego użytkowania. Tworząc film promocyjny, tworzysz – jak nazwa wskazuje – film. A dobry film, opowiada dobrą historię. Prezentując produkt, postaraj się o nim opowiedzieć. Odpowiednia muzyka i obrazy, powinny poruszać emocje odbiorcy. Planując, co ukaże się we wstępie, rozwinięciu i zakończeniu, pamiętaj aby Twoja historia miała konkretne przesłanie. Produkt ukazany w taki sposób, nie tylko zaintryguje, ale pozostanie dłużej w pamięci.
Film promujący produkt, to przede wszystkim właściwe przygotowanie. Kluczem do zdobycia klienta, jest uprzednie poznanie go, określenie jego preferencji i dokładne zaplanowanie wszystkich szczegółów filmu, tak, aby był od odpowiedzią na potrzeby odbiorcy. Produkt nabiera wartości, wraz z rosnącym zainteresowaniem klienta, a rzetelnie przygotowany film promocyjny będzie zdobywał ich cenną uwagę.