Jak przedstawić moją firmę innym? To pytanie zadaje sobie wielu początkujących przedsiębiorców, którzy chcieliby dotrzeć ze swoją usługą lub produktem do jak największej liczby klientów. Tradycyjne ulotki powoli odchodzą do lamusa ponieważ współczesny człowiek potrzebuje innych przekaźników. Spójrzmy prawdzie w oczy, żyjemy w świecie, w którym wszystko już było. Dlatego, jeśli chcesz zaprezentować swój biznes innym musisz wykazać się nie lada kreatywnością. Prawie czterokrotnie większa ilość osób woli obejrzeć filmik reklamowy zamiast czytać o produktach i usługach jakiejś firmy – wykorzystaj to i dotrzyj do większej liczby klientów!

Reklama o mojej firmie – jak to zrobić?

Sam pomysł na biznes, nawet najlepszy, może okazać się niewystarczający. Co z tego, że oferujesz wyjątkowy produkt, skoro nie słyszał o nim nikt poza grupką Twoich znajomych? Odpowiednia reklama pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jak już wspominaliśmy standardowe ulotki może i są dobre, ale mało interesujące. Poznaj nasze 3 podpowiedzi jak ciekawie przedstawić Twoją firmę innym.

  • Media społecznościowe. Nie masz Facebooka – nie żyjesz. Znasz to hasło? Dzięki odpowiedniemu marketingowi w mediach społecznościowych nie tylko przedstawisz swoją firmę, ale również nawiążesz relacje z klientami.
  • Prezentacja video firmy. We współczesnym świecie słowo pisane traci na znaczeniu na rzecz dźwięku oraz obrazu. Video o Twojej firmie będziesz mógł wykorzystać na różne sposoby – przedstaw swoje cele i założenia lub produkty i przekonaj innych, że warto z Tobą współpracować.
  • Animacja 2D lub 3D. To dość nieszablonowy sposób przedstawienia firmy, który na pewno zapadnie w pamięć oglądających. Ta niezwykle kreatywna metoda pozwoli Ci się wyróżnić, dzięki czemu bardzo dobrze zapadniesz w pamięć odbiorców.

Przedstawienie firmy w mediach – czy to dobry pomysł?


Coraz mniej ludzi ogląda telewizję, obecnie na topie są YouTube oraz platformy z serialami. Wobec tego chcąc zaprezentować firmę szerszemu gronu odbiorców wybierz przedstawienie firmy w mediach społecznościowych. YouTube, Facebook, Instagram lub Twitter mogą sprawić, że Twoje produkty lub usługi staną się bardziej rozpoznawalne – warto spróbować. Tym bardziej, że YouTube jest drugą, po Google, najczęściej odwiedzaną przez internautów stroną.

Animowane lub klasyczne video o mojej firmie – jak się do tego zabrać?

Film przedstawiający Twoją firmę innym może zainteresować potencjalnych klientów oraz sprawić, że chętnie wybiorą właśnie Twoje produkty lub usługi. Aby tak się stało warto powierzyć jego stworzenie profesjonalistom. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że dźwięk jest dobry, a obraz ostry i stabilny. Twój film ma szansę trafić do dużej grupy odbiorców, dlatego razem z firmą, której zlecasz jego stworzenie zadbaj o to, by był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach.

Profesjonalne przedstawienie firmy w mediach

Odpowiednie przedstawienie firmy w mediach może zapewnić Ci napływ nowych klientów oraz przekonanie aktualnych o tym, że dobrze jest współpracować właśnie z Tobą. Według badań prawie 50% użytkowników poszukuje filmików przedstawiających produkt lub usługę przed ich zakupem – dobre video to większe obroty. Dlatego warto wybrać firmę lub agencję kreatywną, taką jak nasza, która pomoże Ci w tworzeniu profesjonalnego wizerunku.