wideo na rynku książki

Wideo na rynku książki – najciekawsze praktyki

Dokładnie tydzień temu odbyło się wirtualne spotkanie z mistrzem skandynawskiego kryminału Jo Nesbo. Jeśli nie udało Ci się dołączyć do transmisji w trakcie jej trwania, mamy dobrą wiadomość. Przygotowaliśmy zapis wideo całej rozmowy, który znajdziesz TUTAJ. Kiedy więc znajdziesz chwilę czasu, zapraszamy do oglądania. Naprawdę warto!

Teraz natomiast polecamy nasze zestawienie najciekawszych sposobów na wykorzystanie wideo na rynku książki. Zaczynamy!

Read more


facebook video

Facebook zapowiada nowe narzędzia video

Potrzeba matką wynalazku. Powiedzenie niesłychanie aktualne w obecnych czasach. Kwarantanna pchnęła wiele branż w stronę kreatywnych rozwiązań. Przenoszenie kolejnych procesów, jak spotkania, prezentacje, szkolenia, lekcje, burze mózgów itp. do sfery wirtualnej, zrodziło nowe potrzeby i wymagania względem live streamingu.
W ostatnim czasie miłościwie nam panujący Mark Zuckerberg odpowiedział na niektóre z nich, wprowadzając kilka nowinek do aplikacji z rodziny Facebooka.

Read more


animacja

Primal – najlepsza animacja z 2019?

Vimeo Staff Picks to solidne źródło rekomendacji. Kiedy jednak podrzuciło mi analizę zeszłorocznej animowanej serii Primal, nie kryłem zwątpienia. Wszystko za sprawą tytułu „BEST Animation of 2019”. Postanowiłem zweryfikować tę butną tezę postawiona przez autora. Nie ukrywam jednak, że widok mężczyzny z dzidą dosiadającego tyranozaura był również solidnym bodźcem do obejrzenia serii.

Read more


Czym zajmuje się asystent produkcji? Czyli historia filmpointowej asystentki produkcji z przymrużeniem oka.

Jak wygląda praca w Filmpoint od kuchni? Jak to jest być pracownikiem branży wideo-marketingu i do kogo ta branża w ogóle pasuje? Z chęcią opowiem wam o tym na osobistym przykładzie stanowiska asystentki produkcji. Read more


10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część II

W tym artykule: 10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część I  mogliście zapoznać się z pierwszą częścią naszego poradnika. Czas na część drugą! Jakich błędów unikać prowadząc działania video marketingowe? Nasze punkty poniżej:

Read more


10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część I

Działania promocyjne obejmujące video to dzisiaj nic zaskakującego. Nie wszystkie jednak odnoszą równy sukces. Na co zwrócić uwagę, aby nasz content video przyniósł nam jak najwięcej korzyści?

Przedstawiamy listę najczęściej pojawiających się błędów oraz wskazówki jak ich unikać.

Read more


Subiektywny ranking najlepszych spotów reklamowych ze świata

Jak co roku, 3 lutego 2019 w Stanach Zjednoczonych odbywał się Super Bowl, w którego przerwie pokazano najdroższe i najlepsze reklamy tego roku (emisja 30 sekund reklamy kosztuje aż 5 mln dolarów!). Dla reklamodawców Super Bowl jest dużą szansą na sukces marketingowy i daje niemały zasięg. Super Bowl ma widownię ponad 100 milionów ludzi! Reklamodawcy starają się więc tworzyć nietuzinkowe, ciekawe spoty. Dlatego większość z nich dobrałam z tego wydarzenia.  

Read more


5 zasad angażowania widza w video, które działają

Prowadząc działania video marketingowe, musimy myśleć szeroko. Dotarcie do widza nie jest łatwym zadaniem. W świecie, w którym na każdym kroku stykamy się z różnymi formami reklamy i książkowe zasady nie są jedynymi skutecznymi metodami, musimy zastosować kilka sztuczek, aby trafić do widza i zaangażować go w nasz komunikat.

Read more


Trzy marki, które przekuły współpracę z celebrytami w marketingowe złoto

Współpraca z celebrytami i influencerami to pewny sposób na zwiększenie zasięgu naszej kampanii promocyjnej. Sztuczka polega na tym, żeby dobrze dobrać nazwisko do produktu. Kilku markom wyjątkowo powiodło się na tym polu. Przeprowadźmy mały test, który spróbuje tego dowieść. Kiedy ja mówię Old Spice, wy mówicie? “Siedzę na koniu, tyłem”. Tak, Pan Isaiah Mustafa jest automatycznie kojarzony z marką i świetnie reprezentuje jej wartości. Chciałbym jednak zaprezentować tutaj trzy inne przykłady kolaboracji, które moim zdaniem są jak pokaźne złote samorodki wyłowione z rzeki pełnej otoczaków. Najlepszym poświadczeniem tego jest fakt, że w dwóch przypadkach współpraca przerodziła się w coś znacznie większego. 

Read more


Co robić, aby Twoje reklamy nie irytowały odbiorców?

Często zdarza się, że nieodpowiednio dobrane formaty reklam denerwują odbiorców. Adblock (czyli wtyczka blokująca reklamy) króluje już prawie w każdej przeglądarce. Użytkownicy przyznają, że korzystają z niej, dlatego że trafili na drażniącą lub uciążliwą reklamę.

W takim razie, o czym powinniśmy pamiętać, aby unikać pomijania reklam przez użytkowników? Co robić, aby reklamy stały się czymś przyjaznym i ciekawym w odbiorze? Poniżej kilka rzeczy, których zdecydowanie nie polecamy robić:

Read more


Co to jest storyboard i jak wykorzystać go przy produkcji wideo?

Mówisz storyboard – myślisz – Walt Disney! I jest w tym dużo prawdy 🙂 Autor Myszki Miki to pionier przemysłu rozrywkowego. Tworząc postać wszystkim znanej myszy, zrobił pierwszy pełnometrażowy, ręcznie rysowany film animowany, a także opracował pierwszą scenografię.

Read more


7 trendów wideo z których Twoja firma powinna skorzystać

Wideo ma ogromną szansę stać się idealnym narzędziem do zwiększania świadomości marki i sprzedaży dla Twojej firmy, dlatego kluczowa jest wiedza, z których trendów wideo powinieneś skorzystać.

Read more


5 powodów dla których warto korzystać z pionowego wideo

O pionowym wideo mogliście posłuchać w jednym z naszych vlogów – kto nie miał jeszcze okazji – zapraszamy 🙂 Read more


Jak stworzyć spójną strategię video marketingu?

Strategia video marketingu to jedynie element ogólnej, dużo szerszej strategii komunikacji marki. Rozpoczynając jakiekolwiek działania związane z video powinniśmy pracować według wcześniej opracowanego planu. Dzisiaj mamy dla Was kilka podpowiedzi, jak przygotować taką strategię.

Read more


Dlaczego video marketing jest konieczny?

Siedząc w branży już wiele lat, wiemy że video marketing wymaga zaangażowania całego zespołu, niekiedy bardzo dużego, trwającego więcej niż tylko jeden dzień zdjęciowy, jednak z całą pewnością możemy stwierdzić – warto!

Read more


Instagram video

IGTV – ewolucja Instagram w stronę video

Instagram to obecnie jeden z najważniejszych i najpotężniejszych kanałów marketingowych na świecie. Po części jest to zasługa ponad miliardowej bazy użytkowników serwisu. Platforma przekroczyła ten magiczny próg w czerwcu 2018 roku, czyli 8 lat od pojawienia się aplikacji na rynku. Ta ogromna społeczność zostawia dziennie średnio 4 miliardy lajków. Wystarczy dodać jedno do drugiego i już wiemy, dlaczego nasza strategia marketingowa powinna obejmować Instagram. Tym bardziej, teraz kiedy w równaniu pojawiła się trzecia zmienna.

Read more


editing

Jak sprzedać produkt za pomocą wideo

Czy wiesz, że video marketing staje się coraz bardziej skutecznym narzędziem, umożliwiającym swobodne dotarcie do wielu odbiorców? Z wykorzystaniem filmów odbywa się rekrutacja pracowników, prezentacja firmy, sprzedaż produktów czy usług. Zastanawiasz się, jak sprzedać produkt za pomocą video? Explainer video i reklamy telewizyjne – czyli reklama medialna produktu na dwa sposoby. Przekonaj się, jak zwiększyć sprzedaż produktu poprzez media – czym jest explainer video, gdzie właściwie zamieszczać filmy promocyjne i dlaczego warto robić reklamy TV!
Read more


Film rekrutacyjny jako dobry kierunek w szukaniu pracowników

Jak przyciągnąć do siebie nowych pracowników? I to pracowników, którzy faktycznie będą osobami, jakich poszukujesz, którzy dzięki swojej pasji i aktywności, będą pełnić istotną rolę w rozwoju firmy? Postaw na film rekrutacyjny – pokaż, jak pracuje się w Twojej firmie i przyciągnij te właściwe osoby! Kreatywna rekrutacja to najlepszy sposób na pozyskanie kreatywnych i zaangażowanych pracowników. Employer branding video pozwoli potencjalnemu kandydatowi zajrzeć do Waszego firmowego świata i świadomie podjąć decyzję, że to właśnie w to miejsce chce wnieść własne doświadczenie i dalej je rozwijać.

Read more


Video seeding, działania które warto zastosować przy promocji filmu.

Gdy z łatwością przychodzi nam perfekcyjne tworzenie i dopracowywanie treści video, musimy zastanowić się nad jedną bardzo ważną kwestią – co zrobić, aby nasz materiał nie zniknął w gąszczu idealnych przykładów i nie okazał się kolejnym zagubionym filmem w morzu contentu?

Read more


Video w branży gastronomicznej – jak to robić?

Wcześniej opowiadaliśmy o tym, na co zwrócić uwagę podczas realizacji filmów kulinarnych na portalach społecznościowych. Dziś poruszamy tę kwestię nieco szerzej, mówiąc o tym, jak zaistnieć w tej coraz trudniejszej branży, którą jest właśnie gastronomia.

Read more