Film reklamowy – jak nakręcić skuteczny spot reklamowy?
Film reklamowy to świetny sposób na wypromowanie swojej marki oraz dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. Z tej formy przekazu z chęcią korzystają nie tylko firmy, czy też sklepy, ale i organizacje pozarządowe, placówki szerzące kulturę, osoby kreujące swój wizerunek, a nawet wydawnictwa – jednym słowem wszyscy! O czym jednak pamiętać, by reklama video była skuteczna i zapadała w pamięci?
Read more
Wideo na rynku książki – najciekawsze praktyki
Dokładnie tydzień temu odbyło się wirtualne spotkanie z mistrzem skandynawskiego kryminału Jo Nesbo. Jeśli nie udało Ci się dołączyć do transmisji w trakcie jej trwania, mamy dobrą wiadomość. Przygotowaliśmy zapis wideo całej rozmowy, który znajdziesz TUTAJ. Kiedy więc znajdziesz chwilę czasu, zapraszamy do oglądania. Naprawdę warto!
Teraz natomiast polecamy nasze zestawienie najciekawszych sposobów na wykorzystanie wideo na rynku książki. Zaczynamy!
Facebook zapowiada nowe narzędzia video
Potrzeba matką wynalazku. Powiedzenie niesłychanie aktualne w obecnych czasach. Kwarantanna pchnęła wiele branż w stronę kreatywnych rozwiązań. Przenoszenie kolejnych procesów, jak spotkania, prezentacje, szkolenia, lekcje, burze mózgów itp. do sfery wirtualnej, zrodziło nowe potrzeby i wymagania względem live streamingu.
W ostatnim czasie miłościwie nam panujący Mark Zuckerberg odpowiedział na niektóre z nich, wprowadzając kilka nowinek do aplikacji z rodziny Facebooka.
Primal – najlepsza animacja z 2019?
Vimeo Staff Picks to solidne źródło rekomendacji. Kiedy jednak podrzuciło mi analizę zeszłorocznej animowanej serii Primal, nie kryłem zwątpienia. Wszystko za sprawą tytułu „BEST Animation of 2019”. Postanowiłem zweryfikować tę butną tezę postawiona przez autora. Nie ukrywam jednak, że widok mężczyzny z dzidą dosiadającego tyranozaura był również solidnym bodźcem do obejrzenia serii.
Czym zajmuje się asystent produkcji? Czyli historia filmpointowej asystentki produkcji z przymrużeniem oka.
Jak wygląda praca w Filmpoint od kuchni? Jak to jest być pracownikiem branży wideo-marketingu i do kogo ta branża w ogóle pasuje? Z chęcią opowiem wam o tym na osobistym przykładzie stanowiska asystentki produkcji. Read more
10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część II
W tym artykule: 10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część I mogliście zapoznać się z pierwszą częścią naszego poradnika. Czas na część drugą! Jakich błędów unikać prowadząc działania video marketingowe? Nasze punkty poniżej:
10 błędów w video marketingu i jak ich unikać – część I
Działania promocyjne obejmujące video to dzisiaj nic zaskakującego. Nie wszystkie jednak odnoszą równy sukces. Na co zwrócić uwagę, aby nasz content video przyniósł nam jak najwięcej korzyści?
Przedstawiamy listę najczęściej pojawiających się błędów oraz wskazówki jak ich unikać.
Subiektywny ranking najlepszych spotów reklamowych ze świata
Jak co roku, 3 lutego 2019 w Stanach Zjednoczonych odbywał się Super Bowl, w którego przerwie pokazano najdroższe i najlepsze reklamy tego roku (emisja 30 sekund reklamy kosztuje aż 5 mln dolarów!). Dla reklamodawców Super Bowl jest dużą szansą na sukces marketingowy i daje niemały zasięg. Super Bowl ma widownię ponad 100 milionów ludzi! Reklamodawcy starają się więc tworzyć nietuzinkowe, ciekawe spoty. Dlatego większość z nich dobrałam z tego wydarzenia.
5 zasad angażowania widza w video, które działają
Prowadząc działania video marketingowe, musimy myśleć szeroko. Dotarcie do widza nie jest łatwym zadaniem. W świecie, w którym na każdym kroku stykamy się z różnymi formami reklamy i książkowe zasady nie są jedynymi skutecznymi metodami, musimy zastosować kilka sztuczek, aby trafić do widza i zaangażować go w nasz komunikat.
Trzy marki, które przekuły współpracę z celebrytami w marketingowe złoto
Współpraca z celebrytami i influencerami to pewny sposób na zwiększenie zasięgu naszej kampanii promocyjnej. Sztuczka polega na tym, żeby dobrze dobrać nazwisko do produktu. Kilku markom wyjątkowo powiodło się na tym polu. Przeprowadźmy mały test, który spróbuje tego dowieść. Kiedy ja mówię Old Spice, wy mówicie? “Siedzę na koniu, tyłem”. Tak, Pan Isaiah Mustafa jest automatycznie kojarzony z marką i świetnie reprezentuje jej wartości. Chciałbym jednak zaprezentować tutaj trzy inne przykłady kolaboracji, które moim zdaniem są jak pokaźne złote samorodki wyłowione z rzeki pełnej otoczaków. Najlepszym poświadczeniem tego jest fakt, że w dwóch przypadkach współpraca przerodziła się w coś znacznie większego.
Co robić, aby Twoje reklamy nie irytowały odbiorców?
Często zdarza się, że nieodpowiednio dobrane formaty reklam denerwują odbiorców. Adblock (czyli wtyczka blokująca reklamy) króluje już prawie w każdej przeglądarce. Użytkownicy przyznają, że korzystają z niej, dlatego że trafili na drażniącą lub uciążliwą reklamę.
W takim razie, o czym powinniśmy pamiętać, aby unikać pomijania reklam przez użytkowników? Co robić, aby reklamy stały się czymś przyjaznym i ciekawym w odbiorze? Poniżej kilka rzeczy, których zdecydowanie nie polecamy robić:
Co to jest storyboard i jak wykorzystać go przy produkcji wideo?
7 trendów wideo z których Twoja firma powinna skorzystać
5 powodów dla których warto korzystać z pionowego wideo
Jak stworzyć spójną strategię video marketingu?
Dlaczego video marketing jest konieczny?
IGTV – ewolucja Instagram w stronę video
Jak sprzedać produkt za pomocą wideo
Read more